بهترین خدمات پخش بازی برای سال 2020


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1172
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

بهترین خدمات پخش بازی برای سال 2020

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

علاوه بر این نسبتاً جدیدی به صنعت بازی ، سرویسهای پخش بازی به بازیکنان امکان دسترسی از راه دور را به برخی از بهترین عناوین موجود در بازار می دهند. هر سرویس کمی متفاوت از مورد دیگر کار می کند ، اما در اصل این سرویس ها به کاربران امکان می دهند بازی های ویدیویی را به روشی مشابه Netflix یا Hulu به صفحه نمایش خود پخش کنند. این بدان معناست که شما به رایانه فانتزی یا فضای ذخیره زیادی در کنسول خود نیاز نخواهید داشت - درعوض ، فقط به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارید.

هرکسی که به دنبال راهی نسبتاً مقرون به صرفه برای دسترسی به صدها بازی بدون به روزرسانی سخت افزار خود باشد ، عاشق این سرویس ها خواهد بود. اگرچه این فناوری جدید است ، اما بازار در حال حاضر شلوغ است و شرکت هایی که به دنبال ایجاد چیز بزرگ بعدی هستند. در اینجا بهترین خدمات پخش بازی در حال حاضر موجود هستند.

 

PlayStation Now (PS4 ، PC)

سونی برخی از بهترین بازی های ویدئویی شخص اول را در اطراف خود دارد ، اما برای بازی کردن آنها پیش از این نیز نیاز به داشتن یکی از کنسول های این شرکت دارید. با استفاده از PlayStation Now ، می توانید طیف گسترده ای از بازی های اختصاصی پلی استیشن را از رایانه شخصی یا PlayStation 4 خود بازی کنید.

در رایانه شخصی ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک کنترلر DualShock 4 است که دارای آداپتور بی سیم یا کابل USB مینی و همچنین حساب شبکه پلی استیشن و حداقل 5 مگابیت بر ثانیه سرعت بارگیری اینترنت است. کاربران پلی استیشن 4 به کنسول بازی خود به همان سرعت اینترنت احتیاج دارند و با یک نسخه آزمایشی رایگان هفت روزه یا اشتراک پولی ، شما آماده بازی کردن بهترین انحصارهای پلی استیشن هستید.

برای بازیکنان PS4 ، اشتراک PlayStation Now شامل دسترسی کامل به پشتیبانی چند نفره ، حتی اگر در پلی استیشن پلاس مشترک نشده باشید. فایلهای ذخیره شده شما با هر دو PC و PS4 سازگار خواهد بود.

این سرویس با اضافه کردن ویژگی ای همراه با Xbox Game Pass: امکان بارگیری بازی ها و پخش مستقیم آنها بر روی سیستم شما. بیش از 250 بازی پلی استیشن 4 واجد شرایط بارگیری و پشتیبانی از DLC و سایر ویژگی هایی که در نسخه های دیجیتالی استاندارد به دست می آورید ، می باشند. به احتمال زیاد شما هرگز نیازی به بارگیری آنها نخواهید داشت ، اما در صورت از بین رفتن اینترنت شما اطمینان حاصل خواهد کرد که هنوز هم می توانید از موارد دلخواه خود لذت ببرید.

پلی استیشن اکنون در حال حاضر دارای برخی از موارد انحصاری پلی استیشن قدیمی ، از جمله Killzone: Shadow Fall ، The Last of Us ، till Dawn و God of War III: Remastered است . همچنین از تعدادی بازی شخص ثالث مانند  Dishonored ، Batman: Arkham Origins ، BioShock Infinite و Saints Row IV پشتیبانی می کند .

بازی های جدید هر ماه اضافه می شوند و فروشگاه کامل اکنون شامل بیش از 600 عنوان است. PlayStation Now برای اشتراک یک ماهه یا 25 دلار برای اشتراک سه ماهه 10 دلار هزینه دارد. اشتراک سالانه اکنون 60 دلار است.

به لطف مشارکت بین شرکت مادر سونی و مایکروسافت ، PlayStation Now نیز به نظر می رسد که در حال ارتقاء بالقوه است . این دو شرکت برای ادغام فناوری Cloud مایکروسافت - همان فناوری قدرتمند Project xCloud - در سرویس های جریان و سونی سونی کار می کنند. تأثیر دقیق این بازی در PlayStation Now در حال حاضر نامشخص است ، اما مراکز داده مایکروسافت از آنچه که در حال حاضر توسط پلی استیشن استفاده می شود کوتاهی می کنند.

با نزدیک شدن به کنسول های نسل بعدی ، سونی نیز در نظر دارد تا به بازیکنان امکان استفاده از PlayStation Now را در دستگاه های بیشتر ، از جمله سیستم عامل های تلفن همراه فراهم کند. مطابق گفته سونی ، کیفیت محتوا به 1080p و بالاتر خواهد رسید ، آن را با سرویس هایی مانند Nvidia GeForce Now مطابقت می دهد ، اما آنچه را که Google Stadia و Project xCloud قادر به دستیابی هستند ، دنبال می کنند.

GeForce Now (PC ، Mac ، Nvidia Shield)

مالک Mac ، Nvidia Shield یا رایانه کم مصرف هستید ، اما آیا می خواهید آخرین بازی های AAA را انجام دهید؟ با GeForce Now ، می توانید جدیدترین و بهترین ها را از ناشران اصلی پخش کنید بدون اینکه نگران رایانه خود در آتش گرفتن یا بدتر از آن اجرای Bootcamp باشید.

GeForce Now مانند بسیاری دیگر از سرویسهای موجود در لیست ما ، سرویس محتوا نیست . شما باید بازی های مورد نظر خود را از طریق یک فروشگاه دیجیتال مانند Steam ، Uplay یا Blizzard's Battle.net خریداری کنید. پس از نصب برنامه بر روی دستگاه خود ، پردازنده های مبتنی بر ابر GeForce به شما امکان می دهد که بازی را بر روی هر دستگاه ، مستقل از مشخصات آنها ، اجرا کنید.

این سرویس به سرعت بارگیری اینترنت بالاتری نسبت به GameFly Streaming - حداقل 15 مگابیت در ثانیه و 25 مگابیت بر ثانیه توصیه می شود - و برای اجرای آن باید MacOS 10.10 یا بالاتر یا ویندوز 7 64 بیت یا بالاتر داشته باشید.

یا اتصال اترنت یا اتصال Wi-Fi با استفاده از روتر 5 گیگاهرتز مورد نیاز است و می توانید از یک تنظیمات ماوس و صفحه کلید یا یکی از چندین گیم پلی استفاده کنید. جلسات قبل از شروع جلسه جدید به منظور نگه داری سرورها برای سایر بازیکنان در حال حاضر 4 ساعت در اختیار بازیکن قرار می گیرند.

اکنون GeForce با مجموعه عظیمی از بازی ها سازگار است ، اگرچه برای استفاده از آنها باید از آنها بخرید. این لیست شامل Assassin's Creed Origins ، زمینه های BattleUn PlayerUnknown's ، Injustice 2 ، Sid Meier's Civilization VI و Middle-earth: Shadow of War است که نام های معدودی دارند. GeForce Now هم اکنون در حال آزمایش بتا است و در طول دوره آزمایشی برای کاربران رایگان است. می توانید لیست انتظار را در وب سایت رسمی ثبت نام کنید.

پرش (PC)

سرویس های پخش بازی دیگر در لیست ما بیشتر روی بازی های بزرگ بودجه AAA از ناشران اصلی تمرکز دارند. این عالی و عالی است ، اما مواقعی وجود دارد که شما به جای آن می توانید به جای آن یک استقلال کوچک از یک بازی مستقل بازی کنید و پرش سرویس مناسب برای انجام این کار است.

پرش یک سرویس پخش جریان بازی بدون تأخیر را که شرکت می گوید مطابق با آنچه از یک بازی کاملاً نصب شده روی دستگاه خود انتظار دارید ، فراهم می کند. چه در رایانه شخصی ویندوز ، چه برای لینوکس و چه در Mac بازی کنید ، می توانید کتابخانه بازی های این سرویس را بازی کنید.

همچنین از هدست های Oculus Rift و HTC Vive پشتیبانی می کند . داده های ذخیره شده در ابر ذخیره می شوند ، بنابراین می توانید همیشه در جایی که خاموش مانده اید ، راست را انتخاب کنید ، حتی اگر دستگاه ها را تغییر دهید. یکی دیگر از ویژگی های شسته و رفته: در هر یک از بازی های پرش هیچ ریزگردی وجود ندارد .

نکته مهم این است که فناوری مورد استفاده - لقب "HyperJump" - برای اجرای بازیها از سخت افزار سیستم محلی شما استفاده می کند. این بدان معنی است که سیستم شما باید قادر به انجام بازی باشد ، اگرچه اکثر بازیهای ارائه شده از طریق Jump به خصوص مالیات ندارند.

فهرست بازی هایی که می توانید با آن بازی کنید - همه در هزینه اشتراک ماهیانه 5 دلار درج شده است - شامل بازی های معروف indie مانند Cook ، Serve ، Delicious! ، Gunhouse ، Nidhogg ، و The End is Nigh است .

بازی های جدید هر ماه اضافه می شوند و 70 درصد از درآمد حاصل از آن به برنامه نویس هایی برمی گردد که بازی های آنها در کتابخانه پرش گنجانده شده است. می توانید یک جلسه آزمایشی رایگان دو هفته ای را امتحان کنید و اشتراک ها در هر زمان قابل لغو است.

Google Stadia

Google Stadia یکی از مهمترین سرویسهای پخش بازی است که از دوره بتا خارج نشده است ، زیرا در حال حاضر در دسترس کسانی است که یک Founder Edition یا Premiere Edition را خریداری کرده اند و برنامه اشتراک Pro نیز در اواخر سال جاری میلادی پخش می شود. Google Stadia برای پخش در دستگاههایی از جمله تلفن های اندرویدی (و در نهایت iOS) ، لپ تاپ ، تبلت و تلویزیون از طریق Chromecast Ultra در دسترس است ، به طور مؤثر جایگزین کنسول بازی سنتی می شود. شما به چندین مورد از بزرگترین بازی های AAA در سرویس ، از جمله Mortal Kombat 11 ، دسترسی دارید ، Destiny 2 ، Borderlands 3 و Darksiders Genesis دسترسی دارید و به روزرسانی ها در سمت سرور انجام می شود ، بنابراین هرگز لازم نیست قبل از بازی های خود صبر کنید.

همه ویژگی های برجسته Stadia هنوز یکپارچه نیستند ، اما این سرویس نوید اتصال عمیقی با YouTube و دستیار Google دارد. بینندگانی که در حال پخش یک جویبار در YouTube هستند ، می توانند بلافاصله به بازی خود بپردازند تا با آنها بازی کنند ، یا از یک سیستم اشتراک گذاری دولت برای تکرار پرونده ذخیره خود و بازی در جایی که پخش کننده پخش شده است ، استفاده کنند. آنها حتی در کمتر از پنج ثانیه قادر به شروع بازی های مستقیم از تبلیغات YouTube خواهند بود و می توانند برای راهنمایی در مورد نحوه پاک کردن بخش های فریبنده بازی هایی که بازی می کنند به دستیار Google دسترسی پیدا کنند.

Stadia بازی های اختصاصی به موقع را در سال 2020 دریافت می کند ، و در کل چند صد بازی به خدمات اضافه می شود و همچنان با ویژگی های جدید به روز می شود. با این حال ، اگر بخواهد مستقیماً با xCloud یا با کنسول های PlayStation 5 و Xbox Series X آینده رقابت کند ، این سرویس طولانی دارد. این اتفاق باید در نهایت رخ دهد ، همانطور که کارمندان توسعه داخلی گوگل در حال رشد هستند ، به رهبری تهیه کننده کهنه کار جید ریموند. همچنین اخیراً سفر را به خالق Savage Planet Typhoon Studios خالق کرد.

امروز Stadia مطمئناً یکی از مستحکمترین سرویس های پخش جریان بازی است ، اما ما همچنان پیشنهاد می کنیم تا زمان دریافت یک بازی بهتر ، منتظر بمانید. با این وجود ، اگر شما یک کنسول سنتی ندارید ، راهی سریع برای پرش به بازی های AAA است و اگر تصمیم بگیرید که این برای شما نیست ، می توانید اشتراک خود را لغو کنید.

ذکرهای محترم

Pass Xbox Game Pass (Xbox One، * PC)

سایر خدمات موجود در لیست ما برای ارائه بازی های خود به فناوری جریان متکی هستند ، اما Xbox Game Pass مایکروسافت کمی متفاوت عمل می کند. برای 10 دلار در ماه ، اشتراک در Xbox Game Pass به بیش از 100 بازی دسترسی پیدا می کند و شما آنها را دقیقاً مانند هر بازی دیجیتالی دیگر ، روی دستگاه ذخیره سازی Xbox One خود بارگیری می کنید.

این بدان معناست که لازم نیست نگران سرعت اینترنت خود باشید که بر کیفیت تجربه بازی شما تأثیر بگذارد و حتی اگر ارتباط خود را از دست دهید ، باز هم می توانید بازی کنید.

و بازی ها - بازی ها . Xbox Game Pass شاید بهترین کتابخانه بازی های رایگان از هر سرویس موجود در لیست ما باشد. از  Rise of the Tomb Raider گرفته تا Gears of War 4 ، تقریباً هر بازی قابل توجه Xbox One که فکر می کنید از طریق این برنامه گنجانده شده است ، و انتخاب بازی های Xbox 360 نیز از طریق سازگاری به عقب در دسترس است. این محدود به بازی های منتشر شده توسط مایکروسافت نیز نیست ، با انواع بازی های شخص ثالث نیز موجود است.

با این حال ، خط مشی سیاست مایکروسافت برای موارد انحصاری Xbox آینده است . تمام بازی های Xbox شخص ثالث که به جلو می روند با اشتراک Xbox Game Pass بدون هزینه اضافی در روز پرتاب درج خواهند شد. Sea of ​​Thieves همانند بازی های بزرگ با نام های  Crackdown 3 و  State of Decay 2 در دسترس است .

* فقط بازی های Xbox Play Anywhere نیز از طریق Xbox Game Pass در رایانه شخصی نیز موجود هستند.

پروژه xCloud

Google تنها شرکتی نیست که می خواهد بدون توجه به موقعیت مکانی شما بتوانید بازی های با کیفیت کنسول را انجام دهید. مایکروسافت برای اولین بار از سرویس Project XCloud خود در سال 2018 رونمایی کرد و هدف آن از بین بردن موانع سخت افزاری بین کتابخانه بازی ها و بازیکنان بالقوه آن است.

با استفاده از مراکز داده 54 Azure مایکروسافت ، Project xCloud به کاربران امکان می دهد بازی هایی را که در ابتدا برای Xbox One یا PC ساخته شده اند ، پخش کنند اند از طریق دستگاه کنند. همه چیز از خود Xbox One و PC گرفته تا تلفن های همراه و تبلت ها در نهایت پشتیبانی می شوند و شما در هر کجا که اتصال شبکه ای دارید می توانید به بازی های خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید از کنسول Xbox خود به عنوان سرور از طریق xCloud و بدون پرداخت هزینه اصلاً استفاده کنید.

بر خلاف Stadia ، که کنترل کننده مورد نظر شما را به اتصال Wi-Fi شما متصل می کند ، Project xCloud این کار را از طریق بلوتوث انجام می دهد ، که از نظر تئوری منجر به تأخیر کم در هنگام گیم پلی می شود. کنترلرهای ایکس باکس وان ساخته شده پس از سال 2016 در دستگاه دلخواه شما پشتیبانی خواهند شد ، اگرچه این سرویس در مرحله پیش نمایش خود به تلفن های اندرویدی محدود می شود ، و همچنین هنگام بازی بر روی دستگاه تلفن همراه ، به رابط های کنترل لمسی سفارشی دسترسی خواهید داشت.

Project xCloud در حال حاضر در مرحله پیش نمایش خود به طور رایگان در دسترس است ، اما فقط برای کسانی که در وب سایت رسمی ثبت نام می کنند ، هستند . در این دوره بیش از 50 بازی مختلف برای بازی در دسترس است. نسخه کامل برای آینده برنامه ریزی شده است ، هرچند جزئیات مدل کسب و کار هنوز فاش نشده است.

از آنجا که xCloud روی همان ستون فقرات Xbox Live Gold و برنامه Xbox Play Anywhere ساخته شده است ، از داده های ذخیره شده ابر پشتیبانی می کند. این بدان معناست که اگر در Xbox One بازی خود را انجام می دهید و نیاز به ترک آن دارید ، می توانید دستگاه تلفن همراه خود را انتخاب کرده و پیشرفت خود را از سر بگیرید.

سایه

یکی از فنی ترین جاه طلبی ترین سرویس های پخش بازی که تاکنون شاهد آن بودیم ، Shadow به گونه ای طراحی شده است که قدرت انتخاب رایانه ای با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهد - چه رایانه دیگری ، مک ، تلویزیون ، تلفن یا رایانه لوحی. همانند Nvidia GeForce Now ، Shadow برای خرید بازی های جدید به شما نیازی ندارد. درعوض ، می توانید بازیهای فعلی خود را از فروشگاههایی مانند Steam ، Origin ، فروشگاه Epic Games یا Battle.net وارد کنید و مواردی را که قبلاً خود در اختیار دارید بازی کنید.

در حال حاضر ، Shadow از GTX 1080 GPU استفاده می کند که قادر به انجام بازی ها در 4K در 60Hz یا 1080p در 144Hz است. این دستگاه از 12 گیگابایت رم DDR4 استفاده می کند و به شما امکان دسترسی به 256 گیگابایت حافظه را می دهد تا بتوانید چندین عنوان مختلف را به طور هم زمان نصب کنید. بر خلاف گوگل مراکز و یا پروژه xCloud، شما می خواهد هنوز هم به دانلود و به روز رسانی بازی های خود را ، به عنوان سایه است که اساسا اجازه دادن به شما اجاره کردن یک کامپیوتر مخصوص بازی پرقدرت از راه دور.

با استفاده از لوازم جانبی Shadow Ghost ، می توانید تلویزیون خود را به دستگاه Shadow تبدیل کنید ، و شامل اتصال بلوتوث و پشتیبانی از همه چیز از کنترلرها تا صفحه کلید است. آیا باید روی یک دستگاه تلفن همراه بلند شوید و بازی کنید؟ Shadow قول می دهد که شما حتی می توانید در حالی که بازی را بر روی صفحه قبلی خود اجرا می کنید حتی به صفحه دیگری تغییر دهید ، به این معنی که در بین جلسات شما خرابی صفر خواهید داشت. این نرم افزار 15 مگابیت بر ثانیه را برای بهترین عملکرد ممکن توصیه می کند و اگر می خواهید بازی را انجام دهید ، با اتصالات 4G LTE سازگار است.

Shadow کمی گرانتر از PlayStation Now است و می تواند از ساختار قیمت گذاری xCloud و Google Stadia استفاده کند. در صورت خرید برنامه سالانه ، هزینه آن 25 دلار در هر ماه خواهد بود. در یک برنامه ماه به ماه ، این قیمت تا 35 دلار در هر ماه صعود می کند. 10 روز اول 10 دلار است ، بنابراین شما می توانید آن را امتحان کنید و ببینید که آیا این کار خوب پیش از تصمیم نهایی شما است یا خیر.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: PS4 , XBOX One , ,
:: برچسب‌ها: بهترین خدمات پخش بازی برای سال 2020 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com